Cutting Edge
Go inside a busy Harlem barbershop where African-American men (and a few women) from all walks of life join in on lively discussions.
Cutting Edge takes us inside a busy Harlem barbershop, where African-American men (and a few women) from all walks of life join in the lively discussions that make this barbershop more than just a place to get a haircut.