Batman Unlimited: Monster Mayhem
To celebrate Halloween in Gotham, Scarecrow, Clayface, Solomon Grundy and Silver Banshee, have joined forces and gone on a crime spree.
To celebrate Halloween in Gotham, Scarecrow, Clayface, Solomon Grundy and Silver Banshee, have joined forces and gone on a crime spree. With Green Arrow, Cyborg, Nightwing and Red Robin, Batman swings into action to stop them.