American Sniper
Bradley Cooper stars as Chris Kyle in this searing drama about the most deadly and prolific sniper in U.S. military history.
Sniper and U.S. Navy SEAL Chris Kyle saves many lives on battlefields in Iraq while striving to be a good husband and father to his loved ones back in America.