Sons of Ecstasy
An unusual rivalry sits at the epicenter of the 1990s ecstasy drug trade in Arizona. A British stockbroker faces off against the son of a notorious New York mobster. Underground raves set the stage for a deadly battle over control of an ecstasy empire.