Yellow Oleander
The plan of a Bulgarian politician for a post in Brussels is connected with a young woman, a former Italian prime minister and a secret meeting.
Scandalous Italian ex-premier arrives in Bulgaria to support the election of a local politician to the EU parliament. The host and his much younger wife invite him to an isolated villa where some compromising events take place.