Top Gun
A young recruit aspires to become the top fighter pilot in the prestigious naval training school he attends.
As students at the United States Navy's elite fighter weapons school compete to be best in the class, one daring young pilot (Tom Cruise) learns a few things from a civilian instructor (Kelly McGillis) that are not taught in the classroom.