Return to Lair of the Great White
Dr. Craig O'Connell and Marc Payne return to where they unexpectedly filmed a juvenile great white during a past mission.
Dr. Craig O'Connell and Marc Payne return to where they unexpectedly filmed a juvenile great white during a past mission. Believing there's a nursery nearby, they follow the trail to a discovery that could change everything we know about great whites.