Restless
A teenage boy, who's still traumatized by the recent car crash death of his parents, falls in love with a terminally-ill teenage girl.
From acclaimed director Gus Van Sant comes a quirky, coming-of-age love story between a young man who has given up on life and a beautiful, charming young girl who possesses a deep felt love of life and the natural world.