Nine Queens
In this award-winning Argentinian film, two scammers team up in a complex scheme to sell a series of counterfeit stamps.
In this highly acclaimed Argentinian film, Marcos and Juan, two crooks from Buenos Aires, team up to sell a series of counterfeit stamps. But their greed and betrayal will complicate both their alliance and master plan.