The Mystery of Green Hill
Koko and his friends take matters into their own hands when burglars start roaming around in the neighborhood.
Koko and his friends are spending vacation on the shores of a lake of idyllic Green Hill, hanging out and playing. When the burglars, breaking into one house after another, ruin the harmony, the children take matters into their own hands.