Marmalade
As two cellmates plan their escape, one of them reminisces about his true love and the heists they pulled off for a noble cause.
As two cellmates plan their escape, one of them, Baron, reflects on how he met the love of his life, with whom he pulled off the most daring Bonnie-and-Clyde-style heists to take care of his sick mother and live their dreamed lives.