Kings Point
A documentary on five seniors living in a retirement resort in Florida - men and women grappling with love, loss and the desire for human connection.
A documentary on five seniors living in a retirement resort in Florida - men and women who came decades ago with their spouses by their sides, and now find themselves grappling with love, loss and the universal desire for human connection.