The Jack Bull
When the law fails to punish a fellow rancher who is abusing Myrl Redding's horses and their Crow Indian caretaker, Redding takes action.
When the law fails to punish a fellow rancher who is abusing Myrl Redding's horses and their Crow Indian caretaker, Redding takes action. Obeying his fundamental instincts of right and wrong, Redding launches a fight for justice...