Dounia & the Princess of Aleppo
Six-year-old Dounya leaves Syria with the help of the princess of Aleppo and travels to a new world.
A few nigella seeds tucked in the palm of her hand, 6-year-old Dounia leaves Aleppo with the Princess of Aleppo’s help and travels towards a new world.