CJ7
A poor father gets his son a toy that is a tad more than just ordinary. It's time to play!
A poor laborer father and his young son's lives are turned upside down when a fascinating and strange new pet enters their world. Amid the resulting comic mayhem, they ultimately learn a poignant lesson about the things money can't buy.