Big Bang
Chico makes a living repairing ovens. Marginalized by society, he begins to resist.
Uberlandia, Brazil. Chico earns his living fixing ovens, in which he easily fits into thanks to his small size. Disregarded and marginalized by a society that hates him, Chico begins to resist.