America Undercover: Iceman Tapes, The Conversations With A Killer
Richard Kuklinski was a devoted husband, loving father ... and ruthless killer of over 200 people. You'll meet him in this powerful documentary that features one of the most vivid and disturbing interviews ever recorded.