Ambushed
In this crime thriller a black policeman and his partner look into the suspicious death of a Ku Klux Klan leader.
In this crime thriller a black policeman and his partner look into the suspicious death of a Ku Klux Klan leader. The dead man's son was the only witness. When his partner is also killed, the cop is accused of the crime.