The Amazing Spider-Man 2
Peter Parker is torn between being Spider-Man and his promise to keep Gwen Stacy safe.
Peter Parker is torn between being Spider-Man and his promise to keep Gwen Stacy safe. But things goes awry with the return of his old friend Harry Osborn and the appereance of the powerful villain Electro.