Letter to a Pig
A traumatic memory of a Holocaust survivor sends a young schoolgirl on an inner journey.
A traumatic memory of a Holocaust survivor sends a young schoolgirl on an inner journey, searching for her own path as the boundary between animal and human nature blurs.