Kleinfeld, Here I Come!
Randy shocks Kleinfeld with a surprise return and awes fellow designer Kim with his Beyonce dress. Elaina must take back control of her appointment from her bossy sister. Morgan worries her mom will reject her dress three months before her wedding.