10 Years Later and Busier Than Ever!
Brides have been "Saying Yes" for 10 incredible years! When Grammy-nominated rocker Elle King arrives, Randy and consultant Shay have a dress disagreement, and bride Lisa needs a gown for a wedding with dolphins!