It Fits, She Scores!
Kristi is marrying a pro-baseball pitcher and is looking for a glitzy dress to compliment her luxurious lifestyle. Sports fan Jenna wants a dress that will knock it out of the park. Jennifer hopes that her boss will help her find the dress of her dreams.