Anchors Away
Aboard the Wizard, Keith must retrieve his lost anchor in 50-knot winds. Sig attempts a risky new strategy before finding himself racing to secure the next offload slot. Rick starts to turn his season around, only to lose a greenhorn to a gruesome injury.