Alex vs Japan
Eric Adjepong invites three expert Japanese chefs to take on Alex Guarnaschelli in a competition that's way out of her comfort zone. Then, judges Shota Nakajima and Tetsu Yahagi decide if they have what it takes to beat an Iron Chef in her own arena.