Alex vs Lobster
Eric Adjepong pits three lobster specialists against Alex Guarnaschelli in two boiling rounds of competition. As they prove their skill with the king of crustaceans, Antonia Lofaso and Esther Choi see if anyone can sink their claws into Alex's reputation.