Alex vs New York City
Eric Adjepong invites three competitors from Alex Guarnaschelli's home city of New York to represent the city's diverse cuisine. Judges Marcus Samuelsson and Leah Cohen keep the Big Apple in mind as the chefs use their skills to vie for the top spot.