Alex vs Southwest
Eric Adjepong welcomes chefs from Arizona, New Mexico and Texas to show Alex Guarnaschelli the best of the Southwest. Noted Southwestern judges Beau MacMillan and Maria Mazon determine which chef can handle the heat in two spicy rounds of competition.