Alex vs Iron Chefs
In a battle for the ages, Alex Guarnaschelli competes against her fiercest rivals -- other Iron Chefs! Michael Symon, Stephanie Izard and Jose Garces face their friend in an intense battle for supremacy judged by Simon Majumdar and Geoffrey Zakarian.