Active Ingredient
Chef Eduardo Garcia shares meals with extraordinary people who have overcome life-altering challenges.
Chef Eduardo Garcia shares meals with extraordinary people who have overcome life-altering challenges. By sharing their inspiring stories of survival and resilience, they discover the importance of moving forward with a renewed love for life.