Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby
Will Ferrell plays NASCAR stock car racing sensation Ricky Bobby, whose talent is challenged test by a flamboyant French Formula One driver.
Will Ferrell stars in this hilarious comedy as dimwitted NASCAR stock car racing sensation Ricky Bobby, who after losing his confidence due to a spectacular crash, goes to hysterical extremes to recover his nerve and make a comeback.