A Sacrifice
A social psychologist (Eric Bana) investigates a cult tied to dark events, only to find his daughter may be caught up in its grip.
Eric Bana, Sadie Sink, and Sylvia Hoeks star in this horror thriller that follows American social psychologist Ben Monroe (Bana), who investigates a cult tied to dark events, only to find his daughter (Sink) may be caught up in its grip.