Pat Garrett & Billy the Kid
Two legendary gunmen of the Old West clash in Sam Peckinpah's hard-hitting drama. When former outlaw Pat Garrett (James Coburn) becomes a sheriff, his first assignment is to find and kill his old partner in crime, Billy the Kid (Kris Kristofferson).