Karate Kid: Legends
Jackie Chan and Ralph Macchio return as Mr. Han and Daniel to join forces and train a new kung fu prodigy in New York.
Jackie Chan, Ralph Macchio, and Ben Wang star in this chapter of the franchise, where Mr. Han (Chan) and Daniel (Macchio) must combine their techniques, skills, and wisdom to train a new kung fu prodigy in New York.