I Married a Dumbass
A novice actress impulsively decides to marry her co-star, but off set, she discovers something terrible: her husband is a dumbass!
This comedy follows Florencia, a novice actress who impulsively marries her co-star, famous actor Fabian Brando. But she soon finds out that her husband -who seemed so charming on screen- is a dumbass in real life.