Homicide Hunter: Never Give Up
The unsolved rape, mutilation and murder of young a G.I. that’s haunted Joe Kenda for decades might finally get closed by a tenacious cold case team.
The unsolved rape, mutilation and murder of young G.I. Darlene Krashoc has haunted Joe Kenda in the years since he turned in his gun and badge. Until a crack team of cold case cops uses Kenda’s groundwork to set a trap for a monster hiding in plain sight.