Hold Up!
Spain, 1955. A group of Argentinians plot a crazy scheme to retrieve the jewels once owned by president Perón's late wife.
Low on funds, exiled Argentinian president Perón is helped by Peronist Landa by pawning the late first lady's jewels. But when Landa finds that the pawnshop plans to keep the jewels, he plots a crazy scheme to retrieve them.