The Fisher King
Jeff Bridges and Robin Williams star in this dramedy about a radio DJ who seeks redemption by helping a delusional homeless man.
Jeff Bridges and Robin Williams star in this acclaimed fantasy dramedy about a radio DJ who seeks redemption by aiding a delusional homeless man--whose life he had inadvertently shattered-- in his quest to find the Holy Grail.