Ouija
After a girl dies, her friends use a Ouija board to find out the real cause of her death. But they end up facing a dreadful threat.
After experimenting with a Ouija board, a girl goes mad and kills herself. Her friends think that her death may be linked to a supernatural cause, so they try to reach her through the same game, but they end up releasing a dreadful spirit.