One Way
With a bag full of cash and coke, and a bullet in his guts, a small-time criminal hops on a bus with a one-way ticket out of town.
With a bag full of cash and coke, and a bullet in his guts, a small-time criminal (Machine Gun Kelly) hops on a bus with a one-way ticket out of town. As his time runs out, the bus becomes the purgatory where he'll have to face his demons.