My Sweet Monster
King can't believe Princess Barbara is all grown up. He tries to watch over her, but 16-year-old Barbara throws a tantrum at her birthday party.
King is unable to believe the fact that his beloved child, Princess Barbara, is all grown up. He still tries to watch over the Princess, but the 16-year-old Barbara throws a tantrum at her birthday party.