Midnight in the Garden of Good and Evil
Clint Eastwood directs this drama in which a murder trial in Savannah, Georgia, reveals the secrets and flaws of the Southern elite.
Clint Eastwood directs this drama set in aristocratic Savannah, Georgia, where a murder trial against a wealthy collector exposes secrets, prejudices, and contradictions hidden behind the refined Southern facade.