Chile 8.8
On February 27, 2010, an earthquake measuring 8.8 on the Richter scale hit the coast of Chile, a region known for its history of earthquakes.
On February 27, 2010, a violent earthquake measuring 8.8 on the Richter scale hit the coast of Chile. This region is known for its history of large earthquakes. Since 1973, there have been 13 events in which tremors above 7 degrees were recorded.