Bar Fight
After a break-up, a couple split everything evenly except for their favorite local bar.
After their break-up, Nina and Allen split everything up amicably and evenly, except for their favorite local bar. With the help of their close friends and the rowdy staff, they will compete in a ridiculous custody battle for The Martinez.