I Deserve To Live, They Don’t
Alternative therapies make CEO Kimberly Bailey millions, but she suspects her employees are stealing from her. Behind the mask of success lies a paranoid monster. When a close colleague vanishes, the FBI investigation leads to a deadly conclusion.