A Nightmare on Elm Street
Wes Craven's horror classic about a high-school teen whose dreams are haunted by a dead child-killer named Freddy Krueger.
Wes Craven's shocking classic that introduced horror fans to Freddy Krueger, a long-dead child-killer who appears in the dreams of teenagers in order to slice-and-dice them. With John Saxon, Ronee Blakley, Heather Langenkamp and Johnny Depp.