Monster Under the Bridge
Scientists believe that monster sharks make their home under the Old Seven Mile Bridge. Fishermen claim that one of the sharks is a 18-foot long, one-ton great hammerhead named Big Moe. If this is true, he will be the largest hammerhead on the planet.