Love Gets a Room
January 1942, 400,000 Jews in Poland have been confined by the Nazis in a ghetto for more than a year. Outside the wall, life goes on. Inside, its inhabitants struggle to survive. A group of Jewish actors perform a musical comedy in the theater.