Let Them All Talk
Novelist Alice Hughes boards an ocean liner with her two best friends from college to have some fun and heal old wounds.
Novelist Alice Hughes boards an ocean liner with her two best friends from college to have some fun and heal old wounds, while her nephew -- who tags along to look after them -- falls for an alluring stowaway.