Inception
Christopher Nolan directs an all-star cast in this sci-fi thriller that explores a world where the human mind can be invaded though dreams.
Acclaimed filmmaker Christopher Nolan directs an all-star cast in this sci-fi thriller where a team of thieves specialized in invading people's dreams to steal ideas are hired to do the opposite: plant an idea in a target's subconscious.